جت پرینتر دستی

جت پرینتر دستی یک جت پرینتر قابل حمل ، دستی ، فوق فشرده وINK-JET  است که به یک چاپگر کوچک، منبع تغذیه باتری و کنترل بی سیم مجهز است. چاپگر زمینه های گسترده ای برای استفاده دارد.

این دستگاه جت پرینتر شارژی به کاربران امکان می دهد به طور مستقیم بسترهای موجود در این زمینه را به مانند یک اسلحه دستی قابل حمل ، آسان برای استفاده نشان دهند.

جت پرینترهای دستی

مشاوره رایگان خرید جت پرینتر را از ما بخواهید

مزایای جت پرینتر دستی

جت پرینتر دستی ارتقاء مقرون به صرفه برای رمزگذارهای دستی سنتی (مانند دستگاه های استنسیل ، تمبرهای دست لاستیکی و رمزگذارهای غلتکی) ارائه می دهد. این چاپگر قابل حمل مناسب برای طیف گسترده ای از برنامه هایی است که شناسایی محصول و قابلیت حمل محصول ضروری است.

دستگاه جت پرینتر دستی قادر به چاپ پیام ها و تصاویر دقیق ، از جمله آرم ها و بارکدها می باشد که به لطف ردیف های باریک پیکر و نقطه ای، حداکثر چهار خط جداگانه را می تواند در یک گذر منفرد و دستی چاپ کند. جت پرینتر پرتابل شارژی یا همان دستی برای چاپ نقوش روی سطوح موج دار، کاغذ، فیلم، فویل، شیشه، فلز، الوار، بتن و بسیاری از سطوح دیگر مناسب است. ارتباط این دستگاه بسیار ساده و البته متنوع است. بسته به مدل ، از وای فای، بلوتوث و  USB استفاده می کند.

امکانات جت پرینتر

 جت پرینتر دستی از مجموعه ای از فونت های داخلی و True Type استفاده می کند. طرح های چاپی ایجاد شده بر روی چاپگر می توانند شامل تنظیمات نوع و اندازه فونت باشند و اشیاء را می توان به راحتی در دو جهت عمودی و افقی جابجا کرد. نه تنها می توانید متن را با چاپگر موبایل چاپ کنید بلکه از گرافیک ، آرم ها و همچنین بارکدها و کدهای D2 با ۳۲ نقطه بالا استفاده کنید.

علاوه بر این ، چاپگر گزینه ای را برای “پروژه چاپ چند خطی” ارائه می دهد ، به این معنی که هر بلوک متنی می تواند حتی ۵ زیرنویس داشته باشد. یک سر چاپ نازل ۳۲ این امکان را می دهد تا برچسب ها تا ارتفاع ۵۶ میلی متر چاپ شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جت پرینتر و کاربرد آن می توانید به مقاله آریوسان فراز گروس در مورد جت پرینتر ها و انواع آنها مراجعه نمایید.

جت پرینتر پرتابل

ویژگی های جت پرینتر دستی یا پرتابل

جت پرینتر دستی از رجیسترهای مخصوصی استفاده می کند، با این معنی که زمینه های حافظه که محتوای آنها پس از هر چاپ به صورت پویا تغییر می کند. این شامل تاریخ و زمان در هر قالب ، تاریخ انقضا ، پیشخوان های صعودی و نزولی ، پیشخوان آبشاری ، بارکدها و داده های منتقل شده از رایانه ها (به عنوان مثال از پایگاه داده ها) و دستگاه های خارجی مانند خوانندگان کد D1 و D2 ، مقیاس خودکار ، سنسورها و غیره.

جت پرینتر پرتابل شارژی دارای ویژگی های خاص زیر می باشد:

۱- دارای صفحه نمایش لمسی و رنگی

۲- بدنه بسیار با کیفیت

۳- عرض چاپ ۱۲,۷ میلیمتر

۴- منوی فارسی و انگلیسی

۵-قابلیت پیش نمایش چاپ و انتخاب پیام بر روی نمایشگر دستگاه

فروش جت پرینتر دستی دست دوم

شرکت آریوسان فراز گروس علاوه بر فروش و ارائه اجناس و محصولات بصورت آکبند خدمات فروش جت پرینترهای دست دوم را نیز ارائه می دهد و از این محصولات نیز جت پرینتر دستی دست دوم نیز موجود می باشد و در بین صاحبان کسب و کارهای کوچک طرفداران بسیاری دارد.