جت پرینترهای هیتاچی

جت پرینتر هیتاچی    

جت پرینتر هیتاچی ساخت کمپانی هیتاچی می باشد که به عنوان یکی از برندهای برتر ژاپنی، از سال ۱۹۷۵ میلادی (۱۳۵۴ شمسی) شروع به تولید جت پرینتر صنعتی نموده است.

کمپانی هیتاچی واقع در شهر ازاکای ژاپن از بزرگترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات صنعتی و از برترین برندهای ژاپنی تولید کننده تجهیزات تجاری الکترونیکی و برقی دیجیتال می‌باشد.
  این جت پرینتر از سری پرینترهای با کیفیت و مقاومی هستند که برای کاربردهای صنعتی در نظر گرفته شده اند. نحوه کار چاپگر براساس اصل Continuous Ink Jet (CIJ) است. جت پرینتر هیتاچی برای کدگذاری تاریخ ، برندینگ محصولات و چاپ متغیر بر روی محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره همگان است.

آخرین پرینتر Hitachi CIJ با نوآوری های فراوان و حتی راحت تر و اقتصادی تر دارای مزایای زیر است:

 ۱)    راحت – تمیز و آسان برای استفاده از سیستم کارتریج

 ۲)     مقرون به صرفه – مصرف حلال کمتر

۳)      انعطاف پذیر – تا ۸ خط چاپ می کند

۴)     استحکام – محافظت در برابر گرد و غبار و ضد آب

جت پرینتر هیتاچی RX

مشاوره رایگان خرید جت پرینتر را از ما بخواهید

برای اطلاعات بیشتر در مورد جت پرینتر و کاربرد آن می توانید به مقاله آریوسان فراز گروس در مورد جت پرینتر ها و انواع آنها مراجعه نمایید.

جت پرینتر هیتاچی سری UX

جت پرینتر هیتاچی سری UX نشان دهنده اوج نوآوری در مارک گذاری و فناوری رمزگذاری است، همه این فاکتور ها در عین حال شهرت جهانی هیتاچی را از نظر قابلیت اطمینان ، کارایی و سهولت استفاده نشان می دهد.

هیتاچی سری UX دارای براساس مکانیزم کارتریج است که باعث می شود جایگزینی جوهر به طور تمیز و ساده انجام شود. مدل Premium از جدیدترین فناوری ثبت شده هیتاچی استفاده می کند، که شامل یک سیستم کاهش مصرف مایعات جدید می شود و آن را به یکی از کمترین مصرف کنندگان لوازم جانبی موجود در بازار پرینتر تبدیل می کند. علاوه بر این ، جت پرینتر هیتاچی جدید برای سهولت در استفاده و نگهداری در کنار ملاحظات محیطی بهبود یافته طراحی شده است.

همه مدل ها مجهز به “سیستم کارتریج تمیز و آسان” و رابط کاربری جدید با صفحه نمایش لمسی کامل رنگی ۱۰.۴ اینچی و گرافیک های مبتنی بر آیکون هستند

مزایای جت پرینتر هیتاچی سری UX

  • کاهش مصرف حلال تا ۵۰ درصد به نسبت مدل های پیشین
  • امکان مصرف کارتریج هیتاچی تا آخرین قطره
  • تکنولوژی نوین هیتاچی در طراحی هد
  • چاپ در ۶ سطر برا اولین بار در یک جد پرینتر تک نازل
  • چاپ در اندازه های بسیار ریز ، ریز ، متوسط و درشت
  • چاپ انواع بارکد تک بعدی و دو بعدی
  • نرم افزار کاربریقدرتمند به همره نمایشگر بزرگ رنگی تمام لمسی
  • قابلیت اتصال دو یا چند جت پرینتر از طریق شبکه
  • مقاومت محیطی بسیار بالا (IP55 و IP65)
  • سرعت بالا (چاپ ۲۲۹۶ کاراکتر در هر ثانیه)

جت پرینتر هیتاچی سری RX2

پرینتر پر سرعت با کاراکتر کوچک جت پرینتر هیتاچی سری RX2 ، که به عنوان یک سیستم علامت گذاری بدون تماس طبقه بندی می شود ، اطلاعات متغیر محصول را مستقیماً در بسترهای مختلف چاپ می کند.

فاکتور سرعت بالاتر، بستر های متنوع و متناسب با نیاز به راه حل های سالم از نظر زیست محیطی باعث شده است پیشرفت پرینتر های CIJ پیشرو در بازار پرینتر ایجاد شود. تجربه و دانش به دست آمده از طریق نصب بیش از ۱۰۰۰۰۰ پرینتر در سراسر جهان منجر به معرفی سری RX2 شده است. این سری جدید همه چیز را برای پاسخ گویی به طیف گسترده و متنوعی از نیازهای کاربر دارد.

جت پرینتر هیتاچی سری UX

جت پرینتر هیتاچی سری UX را بهتر بشناسیم

جت پرینتر هیتاچی سری UX از سری CIJ ( Continuous Ink Jet ) است که قابلیت اطمینان بی نظیر و عملکرد برتر را در صنعت به اثبات رسانده است. این قابلیت اطمینان ، همراه با رابط کاربری ساده و نظارت و سیستم گردش کار که تا ۵۰٪ کمتر در جوهرها

ادامه مطلب »
جت پرینتر هیتاچی سری RX2

جت پرینتر هیتاچی سری RX2 را بشناسیم

جت پرینتر هیتاچی سری RX2 جزء برترین و محبوب ترین جت پرینتر و چاپگر صنعتی با برند معروف جت پرینتر هیتاچی است. جت پرینتر هیتاچی سری RX2 پر سرعت با کاراکتر کوچک که به عنوان یک سیستم علامت گذاری بدون تماس طبقه بندی می شود، اطلاعات متغیر را مستقیماً در

ادامه مطلب »

فروش جت پرینتر هیتاچی

با توجه به اینکه شرکت ها و کارخانجات استقبال خوبی از جت پرینتر هیتاچی نموده اند، شرکت آریوسان فراز گروس نیز به فروش این جت پرینترها و خدمات پس از فروش آن نموده اقدام است. در ضمن لوازم یدکی و مواد مصرفی آن از جمله جوهر و حلال آن را نیز با شرایط سخت تحریم تهیه و توزیع نموده است.

ویژگی خاص و مشترک محصولات کمپانی هیتاچی کیفیت ساخت خیلی بالا، نرم افزار کاربری بسیار قوی، کاربری راحت و طول عمر بالای آن در کنار هزینه بسیار کم برای سرویس های پس از فروش و لوازم و مواد مصرفی می‌باشد، به نحوی که از محصولات این شرکت به عنوان کم مصرف ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود در بازار ذکر می شود.

هیتاچی یکی از پیشگام های صنعت جت پرینتر همچنین رقیب جت پرینتر ایماژ می باشد . و با ارائه ۲۰ مدل در ارائه ی پیشرفته ترین محصولات و تکنولوژی های پرینترهای صنعتی سرآمد می‌باشد و جدیدترین و به روزترین جت پرینترهای CIJ دنیا ابتدا از سوی این کمپانی راهی بازار می‌شوند.

فروش جت پرینتر هیتاچی دست دوم

از آنجایی که گاهی اوقات تهیه یک جت پرینتر و چاپگر صنعتی برای خط تولید مقرون به صرفه نیست شما می توانید برای خط تولید کارخانه و شرکت خود جت پرینتر هیتاچی را به صورت استوک و دست دوم از این شرکت تهیه نمایید. این دستگاه ها کاملاً توسط فنی کاران شرکت آریوسان فراز گروس سرویس شده است و هر گونه مشکل در خط تولید را خود شرکت ضمانت کرده و آن را رفع و برطرف می نماید. هر دو مدل و سری جت پرینتر هیتاچی RX2 و جت پرینتر هیتاچی UX موجود می باشد.